Hello!
Assalammualaikum :-) Welcome here, I`m Eraa Thanks visited my site, leave your footprint on tagboard! xx

Tagboard!



My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Your name
Help: ? ? ?
Finally, I really happy for this :)
Friday 27 July 2012 | 07:47 | 0 comments

Assalammualaikum, dear awesome stalker :)
Alhamdulillah everthings were settled. I'm really happy for this thanks Allah. But I've the new problems, phewww~
Okay lah malas aku nk berspeaking dah, haha guna lah bahasa kebangsaan kita okay! Haha :D Well now perlu ke aku sambung post yang sebelum ni tu? K lah aku sambung sikit jelah sebab aku malas nak ingat. Aku dah move on drpd semua tu. Aku kurang ingat sebenarnya berapa bulan aku couple dgn HZ tu sebab dh lamo dh. And kita org putus tanpa sebab dan kata putus. Mungkin sebab nya dia sendiri saje yg tau kot, maybe? Takpe lah even kau tak menghargai peluang kedua yg aku bagi, aku still maafkan kau. Cukup lah seorang je aku benci, and mungkin satu hari nanti aku akan maafkan 'seseorang' tu :) InsyaAllah. K dh abes cite tu. Sbnrnye aku banyak cerita, aku kumpul byk2. Tapi kdg2 tktau nk cerita apa. HAHAHHA XD
Lepas aku clash tu mcam2 jadi. Sumpah aku benci gila dgn life aku masa tu. Tulah setiap kali clash mesti mcam2 jadi and aku pun tak paam doh -.- What the? Masa tu mcam2 masalah. Haihh sorg2 aku hilang, sorg2 aku gaduh. Tapi Alhamdulillah harini aku dah baik dah dgn abang long. Maybe kiteorang tk boleh nak membenci2 sampai mampus sbb kite org mmg dah rapat. Hahahah K jgn jealous ye you all :P


Aku nak cite dua org kawan aku ni, semalam adalah salah paham sedikit. Tapi aku mmg terasa dgn dia. Sebab dia pindah tempat selamanya jauh nun sana. Tk duduk belakang kiteorg dah. Aku tau tahun ni baru kita rapat sbb satu kelas. Dulu kita selalu borak sama2, bincang kerja sama2, gossip cerita itu ini sama2, duduk dalam makmal science sama2 empat orang je. Tapi sekarang korang dh duduk tempat lain. Aku tau salah sorg daripada korang pindah sebab nak lupakan crush budak LK kan? Tapi tk perlulah sampai ubah tempat. Mmg lepasni kita renggang sbb aku dh rasa lain. Aku tktau lah, maybe aku ada buat salah dgn korang kan? Okay lah aku mintak maaf :') Aku rasa sedih sangat, aku sayang korang walaupun baru tahun ni kita rapat sgt2. Tkpelah aku boleh je hidup dgn wana sekarang. Thanks jugak kepada bdk laki kelas aku yg gila2, seriously mula2 mmg aku tk suka masuk kelas tu, tapi korang caring gila. Suka buat aku gelak, k thanks! Me love you xoxo.

I'm very sorry to all of you. Aku sebagai manusia juga kadang2 melalukan kesilapan. Tapi tk perlulah menguji aku kononya korang seperti tuhan. Aku mintak maaf kalau ada salah dan silap. Aku nak exam besar, tknk bergaduh2 mcm org tak normal. Okay bye, assalammualaikum :)


| Newer Post