Hello!
Assalammualaikum :-) Welcome here, I`m Eraa Thanks visited my site, leave your footprint on tagboard! xx

Tagboard!



My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Your name
Help: ? ? ?
When I get jealous.
Saturday 3 November 2012 | 20:13 | 0 comments

Haii and assalammualaikum :)
Thanks to all my faithful reader ;) Thanks jugak lah sbb dengar cite yang tak seberapa ni kan. Aku ni just cite pasal life aku yang boring ni je dkt blog. Yelahkn kalau cerita dkt org macamlah dia nak dengar. Title harini 'When I get jealous' Well perasan jealous ni tipu lah kan sape yang takda. Takpayah nak tipu lah kan, maybe orang tu jealous tapi dia just diam je. Who's know? :) Maybe ada jugak orang yang terus terang je dgn partner dia bila jealous, benda ni jugak boleh mengelak drpd gaduh kan kan. Ada jugak orang yang cemburu buta tak tentu pasal. Okay aku mengaku lah dulu aku macamtu, haha. Cemburu tak tentu pasal ni kan, boleh asyik gaduh je tau. Brrrrr. Tapi sekarang aku bukan mcmtu dh kot, aku try control. Control feels better. Actually semalam aku tanya dia yang pasal crush dia dulu, dia pun cerita lah kan. Sebelum2 ni dia pun  crush tp dh lama, dia jenis yg jujur boleh cerita dgn aku, aku dgn perasaan ingin tahu ni kan mesti lah nak dengar cerita dia, tapi dalam masa yg sama aku jealous..... Haihhh, untung perempuan tu dulu kan :) Aku jealous tau tauuuuuu, tapi benda kecik ah takpelah. Maybe jugak dia ada2 jealous sbb dulu aku dgn org lain sebelum dia jugak, cuma aku taktau ke kan. Aku tak pernah nak cite pasal2 ex ni dkt bf baru. Past is past okay. No change even dunia terbalik sekali pun. Ntah2 dia jealous jugak sbb aku ni jenis cpt rapat dgn org. Terutama kawan2 aku yg lelaki lah. Tulah aku takut jugak dia jealous kan, aku tau dia ni jenis jealous tp diam je. Pagi2 sorang sorang musnahkan mood aku. Aduh sakit hati ni cibet. Yang manik ni pulak, unfollow aku dkt twitter. Tah apehal tah, mood dia skrg kan mengalahka perempuan period -.- Sumpah aku tak paam. Senjak bila aku bergurau pun tktau lh. Aku just ckp je. Hmmmm aku dhlah rapat dgn dia, aku tk faham senjak bila da berubah dan kenapa dia berubah. Whathe? Aku straight msg elyas bila dia ckp and  unfollow aku mcmtu je. Pagi2 dah buat aku menangis. Aku dhlah anggap kau mcm abang aku. Tak sangka pulak kau buat aku mcmni. So selama ni kau just berpura2 jelah kan. Okay I hate everyone. Mcam shit doh tahun ni, sorg2 berubah dgn pantas. Aku rasa nk lari je dri dunia ni. Tak nak kenal sape2 dan duduk sesorang. Dhlah smlm ada bdk laki sesat dlm twitter ckap aku curang dgn dia. Kimak kau ah, bila tah aku couple dgn kau. SS sial. Lepastu senang2 dia je cakap saje bergurau and nak offer diri jadi bf aku. Blah ah, aku sayang faisal lah weh -..-


Older Post | Newer Post