Hello!
Assalammualaikum :-) Welcome here, I`m Eraa Thanks visited my site, leave your footprint on tagboard! xx

Tagboard!



My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Your name
Help: ? ? ?
Erm Ermm :3
Saturday 9 February 2013 | 20:08 | 0 comments

Hello, and hi 2013. New life, and stupid life like always.
As you all know, I'm sixteen in this year. I can't believed it. OMG. I'm not good in PMR result, but my result is not too bad. Its okay, maybe. I didn't have any D or E. Only B and C. I dont have any A's :') Aku dah kecewakan diri sendiri dan kedua2 parents aku. Aku pun mcm tak percaya yang aku boleh jadi mcmni kan, ni semua sebab kecewa dkt cinta monyet bodoh masa tahun 2012. Hahahaha. Naseb skrg ada abg tough yang aku sayang tu, heee :D  Okay, in this year I'm a Graphic Student. Grafik grafik, bukan senang k nak masuk kelas grafik. Ramai yang nak sangat masuk tapi tak dapat. Aku di kira bertuah dalam beratus2 org tu, kekeke :P Kena interview, kena jawab soalan, kena lukis and last saya dengan jayanya jadi budak grafik. Kahkahkah. Bak kata pengetua sekolah aku yang terlampau best tu, kos grafik ni eset sekolah lah bagai. Nyampah aku dengar. Hahahaha. Benci do, cikgu suka naa ugut budak grafik ni. Haha, kureng asam. Haritukan ada cite yang agak menyakitkan hati do, dila tinggalkan aku sorg2 dkt skolah. Rasa mcm nak carut kuat2 kot dkt dia masa balik tu, tapi aku sabar jelah. Malas lah, kang bergaduh lak. Gilaaa. Haha. Faisal yang dkt sekolah pergi kelas tambahan tu, aku sanggup tunggu bhaii daripada balik sorg2. Aku dahlah penakut. Hahaha xD Menangis2 aku dpn faisal sbb kene tinggal dgn dila. How dare you dila? :( Haha. Mcm malang gila kot haritu. Ish ish. Semalam aku dgn bdk grafik pergi lake garden buat photoshoot utk kerja khusus. Best jugak lah sbb dorg sume mcm gila sikit xD Benda paling best yang amik gmba aksi tu, sume loncat2 dpn camera. Hahahaha ahh kesah apa kan org tgk, sbb kiteorang buat kerja kot. Hehe. Letih gila aku cakap wehh. Hikhik. Dhlh time keluar tu mood aku cm bangkrek sikit, dhlh mira karoke lagu jiwang. Aduhhh rasa nak menitis air mata xD Feeling sangat kot. Mira nyayi mcm jerit dkt mic kot, sakit telinga aku. Aten lagi dahsyat lagu dangdut nyayi eh :3 Mmg letih kot, dhlh mcm takut sikit sbb laki banyak kacau. Ade siap jerit2 lagi, aku rasa nak pukul je pakai stand camera. Ahhhhhh. Semakin besar ni makin takut aku nak keluar kalau takda laki do, ishhh. Haha kalau ada faisal smlm kan best :3 Okaylah, mcm tk menarik je cite aku ni. Hahaha, nahh tgk satu gmba je k yang smlm punya. Hee, bye~

Ni lah dehh classmate baru, hehe. Aku suka gmbar yang dkt tgh2 tu sbb aku 
buat muka annoying xD



Older Post